vad kommer ske framöver

Idag öppanr alla dagis igen efter låångt sommarlov
men Albin får en extra dag hemme med mami =)

eller ja han vill säkert gå & leka med vännerna men vi vaknade så sent så han skulle inte hinna med frukost o allt annat somska fixas innan dagis,men i morgon kl 9 ska han gå dit o leka ruset av sig =) & han är så överlycklig att få vara där.

på måndag den 17 är det skolstart. min stora tjej börjar 2:an shiit vart tar tiden vägen??
dante börjar dagis den 24 stora killen så vi kommer mjukstarta på familjecentralen veckan innan vilket kan vara bra för han.

själv har jag fått sysselsättning ett t ag framöver 8-16 varjedag kommer inte se mina barn på flera timmar :-( kommer kännas tomt att inte ha de runt mig hela tiden men det är behövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback