vila i frid nu Lian

I fredags var det begravning för lilla Lian =( så hemskt lesden för min syster och hennes mans skull.
Det var en aldeles underbar begravnig synd bara att jag inte hade min kamera till hands för då hade jag filmat den till min syster och fotat.
Men alla blommor den fina lilla kistan ett fint stort fotografi på han där han var så glad och såg ut över oss alla ja det va helt makalöst fint, och inte bara det våran storasysters granna par spelade gitarr munspel och sjöng för oss allt passade så bra i hopp,
våran storasyster och Lians farbror bar ut kistan ner till gjortfästningen men vid gjordfästningen skakade syrran så då lämnade hon över till kyrkoherden som hjälpte till med säkningen..

LIAN DU ÄR OSS ÄLSKAD NU OCH FÖR ALLTID,
MÅ DU VAKA ÖVER MOR, FAR OCH STORASYSTER

VI GLÖMMER DIG ALDRIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback