kalas fira och grilla

STORT GRATTIS
till  Marie på 30års dagen
&
till  Alexander på 3års dagen

hipp hipp hura =)

Under förmidagen städade vi hemma och diskade upp jävla skit göra medn det är ju ett måste.
efter det gick vi till Marie på födelsedags fika mycet gott tack.
Sen gick vi hem lagade mat "tomatsoppa" och då ringer mamma och undrar om vi vill komma till Vivalla och grilla med henne. blev lite chockad för jag brukar inte bli bjuden till någon på något, ja jag är en liten ensam varg i familjen men har inte tagit illa vid mig för de, jag pratar med Per och vi bestämmer oss för att åka dit och det ångrar jag verkligen inte hade jätte trevligt med mamma sen fick jag en tröja och en skjorta av henne som hon krympigt ut =) bara att tacka och ta mot ju =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback