på stan med syster yster

Idag var jag o syrran på stan en stund och gjorde av med lite pengar =) fasten jag inte skulle köpa något på vägen upp så kom jag på att lilla D behöver en solhatt som sitter kvar på huvudet han sliter ju av sig alla hattar mössor kepsar hitentills=(
men nu hittade jag en på kapphal  som e toppen det fåt han itne av jeeee

syrran gjorde lite ärende på staden
banken-skatteverket-polisen-för att fixa legg,
tog oss en fika.
tk kpolla hatt men hittade klänningar till mig, syrran hittade en skit fin klänning o lite annat till A
sen kappahl köpte hatten till D
sen gick vi till tybble hämtade A´s badkläder ringde per om att han skulle packa väska med badkläder till A&D så de fick plaska i dammen.

Dhåll på att falla över kanten så jag "skyndar" mig dit men kommer inte fram för jag föll hanlöst bakot o hamnade på röven i polen satan vad ont get gjorde,
och nu kan jag knappt gå har så ont i magen rygg rumpan  ser ut som att vara en kärring på¨70 år minst när jag tar mig frammåt =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback