blivit grund lurad =(

ja å så irriterad jag är på saker =(

inne på barnsemester.se står priser på gustasvik för alla oss som han de koertet
ett förmånskort med massa rabatter.
men på gustasviks hemsida står inget av detta
blir fundersam ringer & kollar med dem och ja som jag tränkte de har ingen aning om vad jag pratar om
kollar upp hemsidan som jag snackat om  & konstaterar att det blivit feltryck på sidan så nu ska dem gå mot företaget som går ut med falska info till familjer =(  efter som dem inte har något kontrakt om förmåner kopplat till kortet.
ja de är väll bra att de blir ändrat om det inte är rätt
MEN JAG / VI HAR BLIVIT LURADE .
och bara för att dem har gjort tryckfel så har jag inte mage att säga till barna när de sitter redo att åka ne vi kan inte
så vi räknar o räknar och se att vi faktist kan åka o har lite pengar över iallafall tills på ons =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback