kalas tider =)

Onsdag 20 maj
= fördelsedag
Albin min prins har fyllt 3 år han e stor nu =)
på födelsedagen var det dagis och kalsfirande där han fick ett jätte fint halsband den fikade med glass o sång.


när han kom hem fanns det 1 paket till ett par jätte fina skor =)  me like


vi hade över grannpojkarna över på tårt & saft fika.
     

Torsdag 21maj.
Farmor kom över på besök eller ja hon skulle skussa mig & köpa Albins "stora" paket
#bild kommer har inget ännu på dem#
+ att vi samtidigt svängde förbi willys o handlade hem mat så nu ekar det inte i kyl eller frys mera =)
Famrmor hade med sig ett paket till Albin när hon kom en polisbil spm låter. vilken lycka för han.

senare på kvällen promenerade vi hem till Nattis '& Jonny vi var barnvakt till alicia o hon skulle hem vi missade bussen 30 min kvar ne orka inte vänta så vi gick med alla barnen o kom fram innan bussen=)
hemme hos dem fick vi smörgåstårta kaffe såå gott

Tack så mycket =)


Fredag 22maj= STÄD-DAG
inför kommande 2 dagar då vi har kalas för dem som vill komma & fria att Albin blivit 3år

Kommentarer
Postat av: Katarina

Snygga skor ni köpte till albin. Vilken affär köpte ni dom i?



Funderar att köpa liknandes åt anton med därför jag frågar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback