Utvecklings samtal

Idag var jag på utvecklingsamtal om Albin..
Det va så härligt att höra att man har sådan fin kille =) som Albin är o det gör en mamma mycket stålt.

Först fick jag beskriva hur jag ser Albin.
Albin är en mycken fin kille som har många bollar i luften på en & samma gång & allt ska ske innom kort,
Albin är jämt glad
Albin är påhittig  (mycket fantasi)
Albin är lekfull
Albin är glad rolig & älskar att spela pajas

Dagis beskrev Albin:
Albin är Glad , hjälpsam, med i lek och mycket delaktig, han gillar pyssla o leka med 2 äldre killar T & E
och mycket härlig kille

Hur är Albins tal:
Albin har utvecklats enormt mycket under det gågna året han gör sig förstådd på alla vis men han har inte riktigt nått ända fram. Men det var inget hinder.

Hur går det med blöjan:
Albin sitter & gör sitt behov på toan före & efter maten.

sömen:
varigerar iblan bara en liten studn och i blan upp till 2 timmar, håller gärna handen tills han somnat
- men efter som han somnar innan 20,30 hemma så är det ingen fara.

maten:
de har fått satt in "gaffel" efter som Albin slevar in maten och glömmer tugga den vilket ibland kan leda till magont
och troligt vis en stor orsak till allt det lösa efter som magen inte hinner bearbetat bitarna.

sen fick jag se lite bilder på när han leker skapar o vad han skapat =)

MED ANDRA ORD HAR JAG EN HELT PERFEKT KILLE I SINA BÄSTA 3 ÅR
som jag är så stolt över







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback